nichtjesopcuracao.reismee.nl

het avontuur is begonnen

dit verslag gaat nog even via mijn moeder ( tante Marrie) omdat het internet het nog niet doet , er geen smsjes doorkomen

Frown
. het tel.nr van curacao moet nog geactiveerd worden. maar we willen jullie toch even vertellen hoe en wat.. de vlucht was erg onrustig -vooral boven de dominicaanse was er erg veel tubulentie. bij aankomst was het nog 33 graden. en de douane en koffers leverde geen problemen op. en zoals afgesproken werden ze opgehaald door Pamela. leuke meid van Lin dr leeftijd. bij ons nwe huisje afgezet. knalrood de buitenkant. hangmatten en bankstel op de veranda en voor de rest is het heel simpel. linda vind het net een sta-caravan . ieder een eigen slaapkamer -keuken en woonkamer. ze moeten nog wel wat dingetjes aanschaffen zoals een douchegordijn. een tostiapparaat ( diegene daar was nogal erg vies). maar werd ook gezegd. als er visite komt kunnen ze makkelijk hier slapen. luchtbedje op de grond hoppa. al met een aantal mensen kennisgemaakt daar. erg gezelig. omdat ze in het ritme wilden komen van het land. zijn ze savonds weer opgehaald en naar Wet & Wild gebracht. dat moet super zijn. steelbands. disjockeys. iedere tent wel wat. met hapjes en drankjes. leuke groep ontmoet. en ze hebben ook een kijkje genomen op mambo en cabana beach en jups het is witte stranden,palmbomen -blauw water. (tuurlijk wrijf het er maar even in) de eerste vonken schijnen te zijn overgeslagen bij Linda en een nog nader te noemen persoon. die zagen elkaar en vielen als een blok voor elkaar. ( zou Carla toch gelijk krijgen) voor de mensen die nu afvragen wie is Carla. Carla is een kaartlegster die op voorhand gezegd heeft dat Linda haar soulmate ontmoet in Curacao. Vandaag worden ze met een Jeep opgehaald. handdoek en bikini mee wat mooie plekjes bezoeken op het eiland.( rosanne zei- Yep dat wordt verbranden) het was er alweer erg warm. vannacht was het met de airco aan 28 graden. de muggen hadden ze ook al ontmoet en waren al een paar keer gestoken. verder hebben ze nog een btje een vakantiegevoel . Oh er werd nog even gezegd dat in oktober Guus Meeuwis komt. en quintino en nog veel meer artiesten. iedereen krijgt de groetjes en een dikke zoen. en oh ja. Meiden Rosanne vond het super dat jullie haar kwamen uitzwaaien. tot zo ver de berichten van de meiden. ik geloof niet dat ik wat vergeten ben en zo ja. dan vullen ze dan vast wel aan in een volgend bericht. dikke kus van Rosanne en Linda

Elsemiek

Wat leuk om de eerste dingen te horen! En goed nieuws voor moeders (Marjo), het luchtbedje is geen probleem :)
Leuk dat jullie meteen het nachtleven hebben ontdekt, gezellig. Het was heel graag gedaan van schiphol, dat hadden we zeker wel voor je over!
Heel veel plezier met alles wat komen gaat!
Dikke kus

Jeroen, Leona & kids

wat ontzettend leuk deze update. Het zal toch niet van Linda? En fijn dat het meteen zo goed bevalt, ze gaan vast een toptijd tegemoet

Fleur

Kijk dat lees ik graag, visite kan hier ook slapen! hahahahaha
Ooooh Lin, ik had mijn geld op 5 dagen gezet, vinden van je soulmate!
xje Fleur

Natascha

Volgens mij komt het wel goed met jullie daar. Succes en vooral heel veel plezier. Xx