nichtjesopcuracao.reismee.nl

aftellen is begonnen!!

jeetje we zitten alweer in februari!

alweer 5 maanden van huis...

ondertussen is weer veel gebeurd!

we werden op werk al gewaarschuwd voor de kerstdrukte die ging komen..

maar dat het zo'n gekkenhuis ging worden hadden we ff totaal niet aan zien komen!

iedere dag 2 kanten van het restaurant vol en dat alleen al met de lunch!

op dat moment liep ik ( Rosanne ) bijna iedere dag de lunch te draaien en was linda nog fulltime barvrouw..

linda die alleen maar bonnen moest maken voor het restaurant en ik die alle tafels maar op nam.

iemand die alle tafels leeg moet ruimen ,schoon moest maken en weer opnieuw moest indekken, iemand die de drankjes bracht en dat terwijl je dat normaal eigenlijk alleen doet..

een uur eerder beginnen omdat je anders niet optijd klaar stond voordat de drukte kwam.

van 12 uur zodra de kaart inging je restaurant vol voor de lunch die 6 uur eindigt.. en dan gewoon geen een tafeltje vrij zodat je mensen in de wacht moet zetten.

te bizar!!

in deze periode zijn er ook heel veel bnners voorbij gekomen:

- jan smit

- nick en simon

- gerard joling

- najib amhali

- ruben van der meer en thijl beckand ( of hoe dat ook schrijft.. in ieder geval die 2 van de lama's! )

- sunnery james & Ryan marciano

- doutzen kroes

- dj hardwell

- lee touwers

met die dj hardwell nog een hartstikke leuk tijd gehad..

aan de praat gekomen en natuurlijk wisten we niet dat hij die dj was.. dus op stap geweest en er dus achter gekomen dat hij die dj was!

hele week gezellig gestapt met zijn alle en die week goed afgesloten met een groot feest op mambo waar hij draaide!

in januari heb linda een heel mooi aanbod gekregen op het werk en die is daar 200 % voor gegaan..

dus linda is nu dagmanager bij Cabana Beach!!

daarvoor heeft ze wel een half jaar bij moeten tekenen en zal dus pas in september 2012 naar huis komen.

ik heb mijn ticket wel naar huis geboekt 15 maart zal ik weer naar nederland toe komen..

zin om naar huis te gaan, maar wat zal ik het hier ontzettend missen!

vorige week moeders weer op het vliegtuig naar huis gezet.

zij heeft 2 weken lang mee kunnen genieten van mijn leventje hier.

naar de grote knip geweest, cas abou, jan thiel baai en natuurlijk Cabana beach..

verder hebben we nog een tour in de buggy's gemaakt en zijn we naar de blue hole, indian caves, st, joris baai, en de struisvogelfarm geweest..

we waren die enige die op dat tijdstip die tour deden dus er werd flink gescheurd!

ipv rechtdoor gingen wij link dwars door plassen en zaten flink onder de modder.. maar dat is echt een aanrader voor als je naar Curacao toe gaat!

ook zijn we heel sportief geweest en hebben we de Cristoffelberg beklommen.. om zo op het hoogste punt van Curacao te staan!

na 3 rondjes in het verkeerde park rond te hebben gereden naar de overkant gegaan en dus eindelijk de berg gevonden en na 1,15 uur en flinke klim stonden we dan toch boven!

natuurlijk willemstad met de gekleurde huisjes laten zien en paar keer gezellig uit eten geweest..

in die week zijn er ook flink wat collega's van ons vertrokken en was best lastig om hun gedag te zeggen na zo'n lange tijd met ze gewerkt te hebben..

en dan besef je inene dat je eigen tijd ook al opschiet..

over 38 nachtjes is het mijn beurt om naar huis te gaan..!

Time flies when your having fun!

Reacties

Reacties

Hilma

Hoi, hoi, dat is buffelen geweest. Wel heel gezellig met al die bekende nederlanders. Hee Lin, ik had op het werk van Sandra al vernomen dat je langer zou blijven. We zien je op het werk dus niet meer terug. Wel jammer, maar ik geef je geen ongelijk. Neem nu je kans nu het nog kan en ga ervan genieten. Liefs Hilma

mam / tante mar

ik ben alweer een week thuis. lekker -14 graden. time flies indeed when your having fun

Maaike

Hey meiden,
Gisteren je adres gehad van Hilma.
Wat leuk om te lezen dat jullie het enorm naar de zin hebben daar!
Groot gelijk dat je blijft Lin, nu kan het nog, je weet nooit wat er weer op je pad komt.
We zullen je wel missen hier, helaas is dat het gevolg van je langere verblijf daar.
Geniet er nog lekker van en ik ga je volgen!
Gr. Maaike

Maaike

Lees nu steeds de verhalen van Rosanne, delen jullie deze blog of heb je ook zelf een blog, Linda???
Wat een gave foto's echt zin om het vliegtuig te pakken en een weekje te komen logeren.
Hoe gaan jullie dat na maart doen?
Ga je verhuizen Lin of blijf je zitten waar je zit.
De video is ook erg leuk.
Maak er weer eens eentje van jullie huidige pand, kunnen we mee genieten, of van jullie achter de bar en aan het bedienen op het strand....
Ben niet nieuwschierig hoor, ahum....
Nog leuke mannen daar om verliefd op te worden?
Was gisteren niet voor niets valentijnsdag... Nog iets gekregen van een anonieme aanbidder, hahahaha???
Toedeloetjes, groetjes Maaike

rosanne

hee maaike!!
deze blog is van ons samen alleen lin zet er nooit wat op haha.. dus houd ik m voornamelijk bij!
na maart blijft linda gewoon in dit appartement wonen en neemt een collega mijn plaats in het huisje over..
binnenkort zal ik wat filmpjes maken van de omgeving hier aangezien mijn tijd er bijna op zit en ook alles vast wil leggen! haha...dus die komen er nog aan!
ik zal tegen lin zeggen dat ze het hier af en toe bij moet gaan houden als ik nederland ben en of ze van de week hier even wat neerzet!
groetjes!

linda

Hoi Maaike en hilma,

Ja met mij gaat het super, ik heb inderdaad mijn baan opgezegd. Ik ben nu assistent manager geworden hier en het bevalt me prima. Wat leuk om te weten dat jullie ons hier volgen, weet ik veel. Ben ook niet echt een computermens.
Zal proberen om er wat meer op te zetten. Begin juni kom ik even naar nederland en kom ik gezellig langs op Harteheem.
Sprrek jullie gauw!!!
Hele dikke kus Lin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!