nichtjesopcuracao.reismee.nl

Rosanne Jarig

jaaa gister was het dan zover..

mijn verjaardag!!

op dinsdag 1 november was ik om 19.00 uur al jarig want in Nederland was het toen 12 uur!

ik was die dag lekker optijd klaar dus ben lekker op de bank gaan hangen.. tvtje aan.. bakkie engelse drop naast me heerlijk!!

op woensdag de 2e ( mn echte verjaardag dus ) werden we door Pam al om 7.30 opgehaald...

wat een tijd!

we moesten namelijk naar de svb om onze zorgverzekering te regelen..

daarna door naar de immigratiedienst want alle papieren waren nu compleet en zijn nu officieel bewoners van Curacao...!

nog ff snel geskyped met heel de fam dus ben weer helemaal bijgekletst!

tegen die tijd was het al half 3.. en zijn we lekker met de airco aan nog ff in bed gaan liggen..

linda nog moe van de avond werken..

en ik weinig geslapen door alle smsjes die ik kreeg midden in de nacht ( leuk die tijdsverschil :p )

douchie gepakt en toen stond Patrick voor de deur...

pikte ons op en hebben toen een lekker happie gegeten bij Restaurant 'De Buren ' t was pasta dag.. dus een groot bord pasta voor 15 gulden!

toen kreeg ik nog een kadootje van Patrick en Mayon .. een ontzettend leuk aandenken aan mn verjaardag hier op Curacao..

heel snel ons bord leeg gegeten want om 20.00 uur begon onze film!

met zn 3tjes gezellig naar Footloose geweest! wat een geweldige film!

de bioscoop is ook wel een verhaal apart.. 15 gulden entree ( 6 euro ).. en daarna een bak popcorn en grote fles water voor 7,50 ( 2,75 euro ),.,. waarom kan dat nou niet in Nederland?!

zelfs hamburgers zijn er te koop..

dan draaien er ook nog films die in Nederland nog uit moeten komen..!

je stoelen veren mee... dus je kan lekker achterover geleund zitten! haha we wisten niet wat we meemaakten!

de film is wel volledig in het Engels zonder ondertiteling maar dat was prima te doen..

toen de film afgelopen was richting Cabana waar we nog even een drankje zouden doen..

komen we daar aan.. waren alle collega's die vrij waren er al.. en hadden een mooi plekje in de lounge en begonnen keihard voor me te zingen!!

zo ontzettend leuk dat ze er allemaal waren...!

een magnum 9.5 besteld ( 3 liter wijn ) en de band ging ook nog is voor me zingen..

toen doorgegaan naar Mambo waar nog een erg gezellig feestje was en uiteindelijk 6 uur in bed..!

vandaag lekker rustig aan gedaan en nog aan t bijkomen van de dag ervoor...

heel vreemd om normaal met je trui aan en kachel aan je verjaardag binnen te vieren..

om dan nu vol in het zonnetje te lopen en dan beseffen dat het alweer November is..

ik moet zeggen.. t bevalt wel goed om ook een keer mooi en warm weer op mn verjaardag te hebben!

nu gaan we lekker hapje eten.. rijst met kip en ei

filmpje kijken en dan is het alweer bedtijd!

alsnog allemaal bedankt voor de felicitaties!

dikke kus,

Linda en Rosanne

Reacties

Reacties

tante net ,stijn

leuk om te lezen dat je een fijne verjaardag had.en dat ze je niet waren vergeten,hopenlijk een beetje bijgekomen van alle drukte.werkse weer en tot gauw dikke kus

chantal

wat een leuk verslag..en wat een geweldige foto`s!!!

xxx pas goed op jezelf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!