nichtjesopcuracao.reismee.nl

1,5 maand

heee allemaal!!

zoals beloofd op onze vrije dag weer even een update hoe het hier allemaal gaat!
de maand oktober is zowat alweer voorbij en dit waren best wel ff drukke dagen..
ten eerste omdat er in Nederland herfstvakantie was en er veel gezinnen op vakantie zijn..

ten tweede omdat veel gezinnen in deze weken gebruik maken van de Dolfijnentherapie.

ten derde omdat het 'cruise' seizoen is begonnen en de passagiers van zo'n boot met een tourbus bij het Sea Aquariumbeach af worden gezet.

ten vierde omdat er veel familie van collega's over zijn gekomen en die dus vrij zijn...

ten vijfde omdat Guus Meeuwis met zijn crew aanwezig was en die topbediening hoorde te krijgen..

de hele dag guus rondlopen... die zich helemaal klem zuipt en rookt..

maar wat een gezellig persoon!! jammer genoeg was zijn concert op vrijdag bij Mambo.. en zijn wij op geen mogelijkheid vrij op vrijdag dus konden we er niet heen!

aankomende maandag gaan we verhuizen en word ons nieuwe adres :

Kaya Cristobol Colon.. nummer nog geen idee maar nog wel steeds in Salina!

woensdag zijn we lekker vrij om mijn verjaardag te vieren

en donderdag waarschijnlijk ook om bij te komen hahah..

jeetje dan is het alweer November!

en zijn we hier alweer 2 maanden.. 1/3 zit er dan al op!

we boffen zo met onze collega's en het werk dat de tijd echt vliegt..

op vrije dagen gezellig met ze alle naar het strand..

happie eten, loungen bij Cabana met een fles 9.5.. 's avonds in je auto stappen en met een fles wijn voor ons huisje zitten.. of gewoon gezellig met zn alle pannenkoeken bakken..

heel fijn om zulke mensen hier om je heen te hebben!

ook te horen gekregen dat 3 december de eerste familie aankomt!! Jeannette, Stijn, Andrea en Luna komen gezellig een weekje langs!!

en ze doen het meteen goed.. 3 december treden de 3js op.. 4 december gezellig feestje bij Wet & Wild... en ja ook 5 december vier je hier Sinterklaas!

dan 19 januari tweede gedeelte.. Marjo komt gewoon 2 weken gezellig langs!!

dit was wel weer ff de update van vandaag.. zometeen ff bijkomen op het strand.. Lin van een lange dag werken.. Rosanne van een gezellig avondje met collega's bij Cabana in de lounge..

we missen jullie!

xx

Rosanne en Linda

Gwenn

Die artiesten ook altijd met hun steralures hahaha...
Super om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt en gezellig dat er familie op visite komt :) Maar ja wie wil er nou niet naar het warme curacao :P
Hier ook alles zn gangetje, ook drukke maand gehad, maar dan met concerten hahaha...zaterdag Krystl, de laatste van de 5 deze maand :)

Dikke kus Gwenn

Marianne (DvL)

Hallo Roos,

Wat leuk om (bijna) al je belevenissen te lezen. Volgens mij beleef je een toptijd! En wat vliegt de tijd, er zijn al twee maanden voorbij. Geniet lekker verder en ik ben nu al beniwued naar je volgende verhaal.

Groetjes