nichtjesopcuracao.reismee.nl

over de helft!!

sorry sorry sorry sorry sorry voor het lange wachten op een nieuw verhaal!!

maar we hebben t de laatste tijd zo ontzettend druk gehad dat we er gewoon geen tijd voor hebben gehad!

vandaag alweer 14 december.. zitten gewoon al over de helft!

de tijd vliegt hier als een gek en we hebben t nog steeds ontzettend naar ons zin

vorige week was de familie hier, en we hebben echt een geweldige week gehad..

toen we op t vliegveld aan t wachten waren leek t wel alsof ze niet in het vliegtuig zaten iedereen kwam voorbij... behalve de familie!!

en ja hoor daar kwam luna al voorbij gerend, ze zater er dus toch in!!

naar ons huisje gereden en alvast wat kleine spullen uitgepakt.. en ook sinterklaas was ons niet vergeten! hele koffers vol met allemaal kleine bruikbare spulletjes voor ons!

Danku sinterklaas!!

daarna ff een hapje wezen eten op t werk en toen sloeg de jetlag er keihard in..

lekker optijd naar bed dus

de volgende dag helaas niet zo mooi weer dus maar naar de andere kant van het eiland rijden en hopelijk scheen daar de zon wel!

helaas pindakaas het weer was daar alleen nog maar erger en hielden het dus niet droog..

even de grotten laten zien waar de golven in komen en tegen de rotsen aanslaan.

toen door gereden naar de Grote knip en alsnog een lekker stranddagje gehad..

thuis lekker een hapje gegeten na 3 maanden eindeijk weer eens gekookte aardappelen met bloemkool/ kaassaus en stukje vlees!!

vette buikpijn de hele avond.. mn buik was al dat gezonde eten niet meer gewend.

's avonds naar Wet & Wild geweest en de 2e dag was alweer om..

op maandag lekker naar t strand op t werk geweest

en dinsdag moest er weer gewerkt worden..

linda om 9 uur beginnen en ik om 10 uur.

maar toen ik aankwam om 10 uur met de rest van de familie kreeg lin lekker een extra dagje vrij!

woensdag ook weer een dagje werken en 's avonds gezellig een bank in de lounge voor een fles 9.5.

donderdag zijn we met zijn alle naar Dolphin Academy geweest.

luna en linda gingen met dolfijnen zwemmen!

binnen was het ook ontzettend leuk.. we hebben haaien geaaid en gevoerd. roggen geaaid en gevoerd en een paar ontzettend leuke shows gezien..

die avond was het koopavond in willemstad dus even de bekende huisjes laten zien en ff winkelen.

vrijdag moest lin werken en was ik lekker vrij dus even weer richting een ander strand gereden..

dre en ik gingen lekker snorkelen maar werden zo meegenomen door de golven dat we een heel eind verderop pas door hadden hoever we waren dus gauw terug gezwommen met een bonkend hart!

dre nog ontzettend verbrand en er 's avonds nog ziek van geweest, maar toch met ze alle nog even naar Disco avond op Cabana Beach..

zaterdag was alweer de laatste dag en zijn we nog even naar het strand geweest.

de week is voorbij gevlogen en het was best lastig om ze weer gedag te zeggen op het vliegveld..

wij zijn 's avonds meteen door gaan feesten bij de Partysquad en zondag allebei weer vroeg werken... en ja hoor het hele team wat er stond was nog compleet dronken!!

verder zijn hier de 3j's nog geweest en wat een leuke mensen zijn dat.. behalve de zanger ( niet veel gesproken maar ook gewoon beetje arrogant ) de 2 gitaristen en hun vrouwen waren echt top!

veel complimenten van ze gekregen en zelfs uitgenodigd om voor het concert nog een borrel te doen.. helaas de familie moesten we oppikken van het vliegveld..

nu is het aftellen begonnen naar kerst waar het echt een gekkenhuis zal worden..dan is het alweer oud en nieuw en dan komt mama alweer bijna op bezoek!

we hebben t er maar druk mee!!

binnenkort wat filmpjes en foto's maar eerst nog ff bijslapen voordat we zo weer aan twerken moeten!!

xx Rosanne en Linda

dreetje

super gaaf verhaal!!!nogmaals het was ontzettend leuk!!!en Luun en ik heb enorm genoten!!!
tot maart!we zitten inderdaad alweer op de helft.
Dikke kus

mama /tante mar

nog 5 weekies en dan heerlijk onderweg naar jullie.

Elsemiiek

Zo goed om te lezen dat het zo goed gaat daar!! :)
En al op de helft, de tijd vliegt echt, niet normaal hoe snel dat gaat.
Kus

Marlot

Heey, ooh altijd fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben daar! Jullie maken een hoop dingen mee, gaaf hoor!

Blijf er van genieten!!! (Maar niet teveel, Roos! Zou wel leuk zijn als je ooit nog terug komt haha)

Dikke kus!

tante net mama

beleef het weer helemaal al weer 1 week thuis ,kouuuud hoor

Hilma

Hoi daar. Wat een geweldige foto's en leuke verhalen. Hee Lin, je hebt het wel naar je zin daar. Kom je nog terug of blijf je daar nog. Op het werk mis ik je enthousiasme wel hoor, maar als ik je verhalen lees heb je het nu ook ontzettend naar je zin. Geniet er maar van en veel liefs, Hilma