nichtjesopcuracao.reismee.nl

he he weer ff tijd

zooo hehe na een lange werkweek ff tijd gevonden om weer een update te plaatsen!

afgelopen week was echt mega druk..
Lin al 2 keer op haar vrije dag moeten werken en en ik maakte gewoon lange dagen..

als we een week van 40 uur draaien weet ik niet wat me overkomt denk ik!!

wel een ontzettend leuke week gehad..
aardige mensen leren kennen die bij ons in het resort verbleven.
hebben een horeca bedrijf in Nederland en hielden ons dus onbewust goed in de gaten.
maar we hebben niks meer als complimenten gehad ( lin en ik dan )

achteraf hebben we een kaartje met speciaal wat fooi voor ons gekregen.. dan weet je weer waarvoor je het doet.

ook deze week hadden we Barbie van Oh Oh cherso...

tjah.. apart geval om te zien maar wat een lieve mensen!

ze wilden iedere keer speciaal bij mij ( Rosanne ) omdat ik ze normaal behandelde en niet raar tegen hun deed vanwege t feit dat ze 'bekend'is.

ze zeiden geen woord tegen iemand en ik kreeg alle verhalen te horen..

dus in december zie ik dr weer want ze kwamen zeker terug!

vandaag heb ik voor het eerst stranddienst gedraaid.. 9 uur beginnen en dan de mensen bedienen die op het strand liggen..

wat is dit een heerlijk werk!!

tijd vloog voorbij en ik word ook nog is lekker bruin!!

dus nu zit ik lekker achter me laptoppie en moet lin tot sluit werken.. maar zij is morgen weer vrij en ik zondag pas!

aankomende maandag hebben we ook personeelsfeest.. erg gezellig maar geen idee wat we gaan doen.

onze auto is kapot en hebben ons geld teruggevraagd..

verder gaat het verhuizen wel door en zullen we het nieuwe adres zo snel mogelijk aan iedereen laten weten...

op facebook zijn nog een aantal leuke foto's te vinden voor de liefhebbers!

dat was weer even de update van de laatste tijd.. vandaag precies een maand weg ( 1/6) wat is die tijd snel gegaan zeg!

Reacties

Reacties

Lin

Leuk weer meiden!
Fijn om te lezen dat jullie het nog zo naar jullie zin hebben.

Hele dikke kus en veel plezier met het teamuitje ;-)
xx

mama tante net

super jullie worden nog de serveersters van het jaar jullie hebben nog nooit zoveel uren gemaakt top hoor ,nou luna krijgt vrij dus wij komen ook jullie werk beoordelen kus
.

Jasmina

Hallo Linda,

Heel veel groeten van Jasmina.

Wat fijn jou foto’s tijdens strandgenoot te zien. Geniet maar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!