nichtjesopcuracao.reismee.nl

3e dag al aangebroken

dag lieve luitjes in het koude nederland!

vandaag is alweer de 3e dag aangebroken..
en zoooo vervelend... we zijn vandaag een dagje vrij!

dus op naar mambo beach!
moesten een stukje lopen naar een drukke weg en daar konden we op busjes stappen die ons hierheen zouden brengen....
paar keer gevraagd of we goed zaten en jaa nog steeds doorlopen kwamen we vanzelf de busjes tegen..

met gevaar voor eigen leven stukje gelopen.. ze kennen hier namelijk geen stoepen of fietspaden dus altijd leuk..

na heel wat zweet druppels en zeiknatte shirts en zware benen verder nog steeds geen busje gezien..

plaatselijk vistentje tegen gekomen en we zaten toch echt goed.. eindelijk dat busje gevonden en 2 min later er alweer uitgegooid worden.. we waren er al... oftewel het hele pokke end naar het strand hadden we gelopen :P

nu zitten we lekker met een ijskoud drankje op een luxe bedje naar de zee te staren en jullie op de hoogte te houden..

gister hebben we een rondeiding gehad over het eiland.. onbeschrijvelijk mooi!
we begonnen bij allerlei rotsen waar de zee tegen aan slaat.. dan ga je een trappetje af en sta je in een grot kijk je uit over zee en komen de golven je tegemoet.. zo onwijs mooi!

toen gestopt bij een stukje baai waar alle vissersbootjes verzamelen en was gewoon leuk om te zien.

door naar de volgende baai waar het echt blauwer dan blauw was. ligt een beetje buiten de bewoonde wereld dus druk is het er niet.

door naar kokomo beach.. hier lekker op bedjes gelegen en de eerste duik genomen!

heerlijk water van 25 graden!

na hier 1.5 uur gelegen te hebben gingen we weer door naar het volgende strandje..

hier was het wat luxer en was er een zwembad gemaakt van zeewater en hier keek je uit over zee..

waauw! en dan hebben we pas een klein gedeelte gezien..

foto's volgen binnenkort. nu gaan we eerst weer een duik nemen want die 38 graden is wel ff wennen hier!