nichtjesopcuracao.reismee.nl

held van de dag

gister hadden we een heerlijk dagje op het strand..

lekker geluierd en ff met de hele fam geskyped!!

's avonds een hapje gaan eten met de buurman Bjorn bij de tropen.

hier kan je voor 12 gulden onwijs lekker eten.. nou dat maar is proberen dan!
inderdaad ontzettend lekker gegeten en rond een uur of 10 weer thuis.

thuis aan het omkleden om te gaan slapen inene een keiharde gil uit linda haar kamer:

aaaaaaaaaaaaaaaaaah haal t weg haal t weg.. aaaaah sanne maak m dood !!

dus ik maar is om het hoekje gaan kijken maar had geen idee wat linda nou zag...

tot dat het beest mijn kant op kwam rennen... een kakkerlak die net zo groot als mijn middelvinger is..

gadverdamme!! ik een schoen gepakt maar daar was ie me toch echt ff te groot voor..

en om het verhaal nog leuker te maken... deze kakkerlakken vliegen!!

ondertussen was het beest weer verdwenen en heb ik een bezem van buitengepakt en na 20 min zoeken uiteindelijk toch het beestje gevonden die nu aan de vogels gevoerd is..

ik heb wel lekker geslapen maar lin voelde overal beestjes dus was het vanmorgen wel heel erg vroeg..

om 8 uur kwam Pam ons ophalen voor de GGD.. nou dit is ook wel een verhaal apart..

eerst nummertje trekken.. dan naar een ander gebouwtje en dan betalen.

dan naar de wachtruimte met nog 30 wachtende voor u..

eerst een hokje in en daar je gegevens invoeren en dan in de rij staan voor je controle..

zo'n dikke dame met rubberen handschoenen aan..

gaat u maar tegen het muurtje aanstaan.. broek naar beneden en billen uit elkaar

eeuuhhh wat ?!! voor je t weet hoppa wattenstaafje er door heen en je staat weer buiten..

okee.. ook weer gehad..

strakjes gesprek op cabana beach en horen we wanneer we aan t werk kunnen..

bij linda wil het skype nog niet echt lukken op haar Tab dus die zal voor die tijd zo af en toe mijn laptoppie lenen.. dus als jullie willen skypen gewoon naar Rosanne dr skypenaam bellen.

zodra het wel lukt geven we jullie natuurlijk haar skypenaam door!

groetjes uit het hele warme Curacao!!

Rosanne en Linda

Reacties

Reacties

mama /tante mar

heerlijk om je weer ffies gezien te hebben. en wat een verhaal weer van die kakkerlak. hb zelf ook gister een mega mindy spin doodgemaakt in de schuur - precies in die emmer die ik nodig had. en mijn held in curacao zit haha. geweldig onderzoek bij de GGD :S haha.. geniet lekker verder meiden en tot skype dikke kus

De kostertjes

wat een verhaal weer. Jammer dat jullie er met 5 december niet zijn want is natuurlijk een super suprise. Jammer dat het met je tab niet lukt, je kan die man altijd mailen he Lin. Het is info@optined.nl kun je ff vragen waarom die niet werkt. Zal morgen het eens op die van mij doen en kijken of die werkt en hoe het werk. Dikke kus van ons allemaal

mama/tante net

jullie zullen ook niet wat byzonders hebben ,goed ramen en deuren dicht klamboe!!!!!misschien was dit een test of je de billen goed afveegt weer een diploma erbij .hoop dat jullie gauw aan het werk kunnen ,dikke kus mama/tante net

marga

Ik lees dat jullie het heerlijk hebben , gelukkig maar enne wees blij dat ze het met een wattenstaafje doen kan altijd nog erger haha

Natascha

Smakelijk verhaal Roos, maar wel toppie dat je in de aanval bent gegaan bij die lelijke vieze kakkerlak, ik zou nog harder gillen dan Linda. hahaha

Lekker zo'n inwendig gepor met zo'n wattenstaaf, ik hoop dat het slechts eenmalig was voor je. haha

Werk ze en tot het volgende avontuur

liefs Natascha en Kees

andrea

hai lieve zus,en nicht geniet nog lekker daar!!!!
hier gaat alles prima!!!
luv you,dikke kus Dreetje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!