nichtjesopcuracao.reismee.nl

laatste update

heee allemaal!!

zo na weer een lange werkweek eindelijk weer een dagje vrij.

linda en ik staan vol ingepland omdat ze erg tevreden over ons zijn.
linda vooral achter de bar en ik vooral in de bediening in het restaurant.

we hebben het nog steeds erg naar ons zin en ook het werk word steeds leuker.

ontzettend leuke collega's waar we geregeld een avondje mee gaan stappen als we optijd klaar zijn.

het stappen is hier totaal anders in nederland.

op maandag is er vrij weinig te beleven en heeft iedereen een lekker rustig dagje.

op dinsdag is er in een discotheek cingo happy hour. dat houd in van 22.00-23.00 koop je een beker voor 10 gulden ( 4 euro ) en deze kan je onbeperkt laten vullen in dit uur waarmee je maar wilt. van fris naar bier totaan malibu cola..

en dan een uur lang!

op de woensdag word het steeds gezelliger bij cabana beach want hebben we live muziek en zijn de wijnen in de aanbieding.

op donderdag kan je weer terecht bij cingo voor happy hour.

op de vrijdag is cabana beach the place to be. met een band die live muziek speelt tot 02.00 uur staan er wel 600 / 700 man bij ons aan de bar en op de dansvloer. of je kan naar bermuda een leuke discotheek waar we zelf nog niet geweest zijn omdat we altijd moeten werken op de vrijdag.

op zaterdag zijn er vaak leuke feesten bij mambo beach. en op zondag heb je wet en wild.

een dj op het strand en iedere week weer een leuk feestje.

wij komen hier dus niks tekort.

via de managers bij ons op het werkzijn we aan een nieuw appartement gekomen.

2 straten achter ons dus iets dichterbij werk.

we blijven hetzelfde betalen alleen krijgen hiervoor veel meer.

wifi, wasmachine, allebei eenfatsoenlijk 2 persoonsbed, bank, tv en buiten is een zwembad met ligstoelen.

bij het zwembad staat een grote bbq en boven het zwembad staat een speciale tent voor als we poolparty willen houden.. IDEAAL!!

morgen komt onze auto en zijn we niet meer zo beperkt en zullen er ook meer foto's volgen omdat we nu geen kant op kunnen zijn de foto's ook allemaal hetzelfde

verder zijn we leuke uitjes aan het boeken zoals rijden op struisvogels en we gaan binnenkort bowlen met het werk...

het is de laatste tijd weer ontzettend warm en is het binnen in het huis 36 graden ( thnx zus voor de thermometer )

dus buiten is het nog warmer...

ik ga linda nu eens even opzoeken op het werk en verder lekker luieren op het strand.. heerlijk om weer even 2 dagen vrij te zijn!

dikke kus van ons!

mama tante net

wat fijn dat jullie dat app krijgen wat meer luxe voor de zelfde prijs toppie.kanje ook wat makkelijker op internet ook altijd fijn en een auto super hoor geniet maar lekker dikken kus

Sandra

Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. ZO te horen komen jullie qua feestjes niks te kort. Nog heel veel plezier.

lia

heeeel fijn dat jullie het zo goed hebben,een zwembad ook lekker hoor,en het uitgaan dat is ook oke,nou geniet er maar van.
dikke kus van ons hier

chantal

het klinkt er naar allemaal :P
Heerlijke genieten jullie en dan is het werken een feestje ha ha ha..
Maar kijk uit op die vogel..voor je het weet breek je iets : S...
dikke knuf xxx

mama /tante mar

heerlijk weer ffies bijgekletst op skype. wat zie je er goed uit en wat fijn dat je het steeds meer naar je zin krijgt. knuf aan linda en tot volgende week op skype

Els

Oh wat hebben jullie het toch slecht haha.
Superleuk voor jullie!
Ik wil ook wel komen naar de poolparty, wanneer is ie? haha!
Dikke kus vanuit een zonnig Eindhoven!

Elles

Hi Rosanne en Linda,

Het gaat jullie goed af daar zo te lezen. Genoeg alcohol en feestjes daar!!!!!
Geniet er samen van.

Groetjes uit Haarlem.

Martijn

Ik heb het echt met jullie te doen.
Mooi huis , Strand , Zwembad , Poolparty's , 6 avonden stappen .... Wat vervelend allemaal.
Denk dat ik maar 2 weekjes naar curacao ga hhahaha

Marlot

Klinkt allemaal wel echt super goed!!! Zooo fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben daar!!! Blijf daar maar lekker van genieten!

(Vergeet ons af en toe niet te missen hea, tussen alle leuke dingen door!)

Dikke kus!

Linda

Hey lieve meiden!
Kunnen wen ff een update krijgen over Lam dr soulmate... Ik had namelijk 3 weken gezegd... Al nieuws=!

Hele dikke kus voor jullie
xx

Papa/ome Ton en Claziena

Hai lieve meiden

Alles oké daar, wat hebben jullie daar voor muggen? Zijn het xxl muggen?
Hier is het ook lekker warm misschien beter uit te houden dan bij jullie.
Alvast veel plezier in jullie onderkomen en veel rijplezier

Dikke kus van ons xx

Hilma

Hoi Linda en Rosanne.
Klinkt allemaal helemaal te gek. En Lin. ik ben zo blij voor je dat je bent gegaan. Maak er samen een te gekke tijd van.

Dikke kus van mij